Zanim się rozsypiecie, przebiegnijcie maraton.

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

gdyby czegoś ci zabrakło, to wiedz, że mogłem ci to zabrać




"Wiedz, że niestety zdarza mi się mówić nieprawdę, więc jeśli na przykład za chwilę cię okłamię to po prostu dlatego, że taki jestem. Bywam. Zdarza mi się być też niemiłym, więc jeśli nagle potraktuję cię nieprzyjemnie, to także dlatego, że taki jestem. Musisz też wiedzieć, że czasami lubię kontakty z ludźmi, lubię rozmawiać, a czasem zupełnie nie. Mogę się na przykład wkurzyć na ciebie i przestać ci odpowiadać, a to dlatego, że taki jestem. Gdyby czegoś ci zabrakło, to wiedz, że mogłem ci to zabrać. Coraz częściej myślę, iż mam histrioniczne zaburzenie osobowości, jeszcze z tendencją narcystyczno-edypalną  –  dobrze brzmi  – więc jeśli za chwilę zmieni mi się nastrój i okażę się okrutny, to dlatego, że taki jestem. Bywam też impulsywny i wybuchowy, mogę w każdej chwili cię obrugać, obrazić, zerwać z tobą znajomość na zawsze, a to dlatego, że taki jestem. Zrozumiałem, że taki jestem, więc każde moje  postępowanie jest uzasadnione. A co do samobójstwa?  Pokażę ci prawdziwe samobójstwo. Takie samobójstwo, w którym jestem zakochany. Które kocham. Każdy powinien spróbować halucynogennych substancji żeby zobaczyć swoje samobójstwo.
No może nie każdy, niektórzy mogliby się  załamać."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz